Succesverhaal van:
Daan - KPN Glasvezel
Daan kwam op zijn zestiende levensjaar werken als verkoper bij Fieldstars. In korte tijd wist hij zich in de kijker te spelen door zijn gemotiveerde werkinstelling en uitstekende verkoopresultaten. Na een plezierige samenwerking tussen Barry & Daan besloot hij na anderhalf jaar een overstap te maken maar het verkopen van energiecontracten.
Vijf jaar later in 2023 kwam Daan opnieuw in contact met Barry. Hij zocht een goede betrouwbare opdrachtgever waar hij met een aantal van zijn teamleden voor aan de slag kon. De grote voorkeur was het project KPN. Met zijn deur-aan-deur ervaring op tal van energieleveranciers wist het met volle overtuiging dat hij op KPN topresultaten kon draaien. Daan had 1 hele heldere missie en dat was dat hij binnen een half jaar 100 netto sales per week ging realiseren.
Met ondersteuning van SalesHouse is Daan in de periode van een jaar uitgegroeit naar een team van 30 fulltimers, een kantoor waarin hij een eigen sportschool heeft gebouwd en draait hij inmiddels tussen de 130 en 200 sales per week.
Daan is ijzersterk in het verbinden van zijn personeel en hen in korte tijd te laten excelleren op het gebied van sales. Gedurende de eerste maanden was er intensief contact, trainingen op locatie en wekelijkse mentorgesprekken. Op dit moment ligt de focus op het stabiliseren van werkprocesssen, het bewaken van de kwaliteit en de organisatie klaar maken voor de volgende groeispurt.
Het succesverhaal van Daan is een inspiratiebron voor iedereen die streeft naar groei, vooruitgang in hun eigen onderneming en het behalen van commerciële doelstellingen.