Succesverhaal van:

Sietze & Finn - DPG Media

Als twee jonge jongens kwamen Sytze & Finn een aantal jaar geleden binnenlopen bij de Fieldstars vestiging in Amsterdam.

Al vrij snel hadden zij door hoe het verkopen op straat in zijn werk ging. Na een lange periode van 2 jaar als Captain in loondienst besloten zij (met een kleine pauze tussendoor) dat het tijd was voor een eigen onderneming.

De eerste onderneming die deze heren hebben opgericht was een textielbedrijf met de focus op de stof Chiffon. Ondanks dat dit bedrijf geen succes is geworden was de drang om te ondernemen nog zeer aanwezig.

Het contact tussen Barry & Selwyn (eigenaren Fieldstars) was nog altijd intact en zo raakte zij met elkaar in gesprek. Hoe zou het zijn om een eigen salesonderneming te runnen wetende dat zij de competenties bezittten van een topverkoper?

SalesHouse biedt hen ondersteuning op het gebied van mentorschap, software en natuurlijk twee mooie opdrachten.

Inmiddels zijn SalesHouse en Sytze & Finn nu al twee jaar in een partnership. Met twee vestigingen, 18 man personeel en gemiddeld 50 sales per week is de basis gelegd om nu verder te groeien.

GG

Statistieken

Onze Partners

Lees de succesverhalen van onze partners

Jorrit – NGO's

Lees Meer >

Daan - KPN Glasvezel

Lees Meer >

Sietze & Finn - DPG Media

Lees Meer >

Boris - Mediahuis

Lees Meer >

Meld je aan

Bekijk de startprocedure.

Vul het aanmeldformulier op de website in en vraag informatie aan. We streven ernaar om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

Om samen met jou naar de mogelijkheden te kijken, willen wij graag een kort telefonisch intakegesprek. Tijdens deze intake heb je een gesprek met een mentor en dit gesprek duurt ongeveer 25 minuten. Tijdens de intake leren we elkaar beter kennen en screent de mentor jouw sales- en managementervaring. Wanneer de mentor positief is, plannen jullie samen een vervolggesprek in bij ons op kantoor.

Tijdens deze ontmoeting op kantoor leren we elkaar beter kennen, maak je kennis met een van je mentoren en bekijken we samen de mogelijkheden voor samenwerking. Tijdens deze afspraak krijg je alle in’s en outs te horen over ondernemen via SalesHouse. Als er van beide partijen bereidheid is om samen te gaan werken plannen we het volgende gesprek in.

In deze afspraak stellen we contractuele afspraken vast, zodat het voor beide partijen duidelijk is wat er verwacht kan worden en wat de belangrijkste KPI’s zijn.

Voordat je aan de slag gaat met je eigen onderneming in de sales maken we samen een strategisch businessplan. Om een succesvolle sales onderneming te starten is het stellen van doelen essentieel. Door het stellen van doelen en deze doelen consequent te monitoren krijg je grip op hoe jij je tijd het best kan prioriteren. Het bepaalt de koers die jij met jouw onderneming gaat varen waarbij onze mentoren dienen als kompas.

Na het opstellen van het businessplan kun je beginnen! Dit kan individueel of met een team. Gedurende het hele traject staat je mentor tot je beschikking om je te ondersteunen in je onderneming. Wekelijks bespreek je KPI’s, en maandelijks kijken we samen naar je strategisch businessplan om te evalueren of alles volgens plan verloopt.

Zodra je team vorm begint te krijgen, integreren we jou in alle essentiële systemen die behoren tot SalesHouse. Deze systemen garanderen dat jij als ondernemer jouw team perfect kunt faciliteren en dat jouw bedrijf klaar is voor groei.


Aanmelden

In welke branch wil jij je onderneming starten? *
Heb je sales ervaring in de face-to-face branche (2/8) *
Op Welke projecten heb je ervaring? (3/8) *
Hoeveel jaar ben je werkzaam in de sales? (4/8) *
Heb je management ervaring? (5/8) *
Hoeveel jaar management ervaring heb je? *
Heb je al een team? (6/8) *
Hoe Groot is je team? *
Vertel wat korts over jezelf: (7/8) *
Voor & Achternaam (8/8) *
Leeftijd
Telefoon *
Email *
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Shopping Basket