SalesHouse

Onze Projecten

Gedurende de jaren hebben we een netwerk van vooraanstaande opdrachtgevers opgebouwd, waarmee je kunt samenwerken tegen de hoogst mogelijke vergoedingen in de markt.

De Zonnebloem

Een handicap kan je bewegingsvrijheid beperken. Wanneer je afhankelijker wordt van anderen, wordt je wereld vaak kleiner en voel je je vaker alleen. De Zonnebloem zet zich in voor alle mensen met een lichamelijke beperking en vooral voor hen die in een sociaal isolement dreigen te komen. Namens de Zonnebloem zijn duizenden mensen iedere dag actief om sociale en recreatieve activiteiten te organiseren en begeleiden. Ook werken ze aan een betere toegankelijkheid en mobiliteit. Op deze manier verrijken ze het leven van heel veel mensen met een lichamelijke beperking.

Specificaties

Care

Specificaties

Elk mens verdient een veilig en waardig leven. CARE zet zich wereldwijd in om mensen in nood te helpen en een duurzame toekomst op te bouwen. Als internationale hulporganisatie staat CARE klaar bij rampen en conflicten, met één doel: levens redden en beschermen. Ze bieden voedsel, drinkwater, en veilige schuilplaatsen aan de meest kwetsbare groepen, met speciale aandacht voor vrouwen en meisjes. Bovendien betrekken ze mannen en jongens om beperkende normen te veranderen. CARE ondersteunt gemeenschappen in meer dan 100 landen, zodat zij weerbaar worden tegen de gevolgen van klimaatverandering en armoede kunnen voorkomen.

Aidsfonds

Met de steun van trouwe supporters en donateurs zet het aidsfonds zich in voor iedereen die met hiv en aids te maken heeft. In Nederland en in de rest van de wereld. Ze gaan voor een wereld zonder hiv en aids. Om aids te bestrijden is durf en daadkracht nodig. Lef om je te richten op de groepen en gebieden waar de problemen het grootst zijn. Dat is precies wat Aidsfonds doet. Zij helpen die mensen die het zwaarst getroffen worden. In Nederland én daarbuiten. Om een einde aan aids te maken werken ze samen met lokale gemeenschappen, investeren ze in wetenschappelijk onderzoek en zorgen ze ervoor dat aids wereldwijd hoog op de agenda blijft staan.

Specificaties

Amnesty

Specificaties

Een wereldwijde beweging van meer dan 10 miljoen mensen. In meer dan 150 landen voeren zij actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Al meer dan vijftig jaar weten zij waar ze een verschil kunnen maken en hoe ze miljoenen supporters kunnen mobiliseren.

Save the Children

Elk kind heeft recht op een gelukkige jeugd. Save the Children zet zich in om het leven van kinderen te verbeteren, en daarmee de toekomst van onze samenleving. Als 's werelds grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie bieden zij kinderen een gezonde start en de kans om te leren. Ze beschermen kinderen tegen misbruik, verwaarlozing en uitbuiting, met 25.000 medewerkers die zich inzetten in zo’n 120 landen.

Specificaties

KPN Glasvezel

Samen met de grootste internet- en telecomprovider van Nederland, bieden wij een propositie aan voor Internetten via de glasvezelkabel. Bij een glasvezelverbinding wordt de data verstuurd via lichtsignalen. Die zijn veel sneller dan de stroomsignalen die gebruikt worden bij een dsl-verbinding.

Specificaties

DPG Media

Met meer dan 80 merken, informeren, inspireren en entertaint DPG-media miljoenen huishoudens in Nederland, Vlaanderen en Denemarken met onafhankelijke en vertrouwde media van eigen bodem. Titels die onder DPG media vallen zijn onder andere: de Volkskrant, AD, NU.nl, AutoWeek, Libelle, VTWonen en nog veel meer!

Specificaties

Mediahuis

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, Regionale Dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken zoals Dumpert, Culy, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Het aanbod van Mediahuis voor adverteerders is verrijkt met de regionale dag- en weekbladen van Mediahuis Noord (o.a. Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en Friesch Dagblad) en Mediahuis Limburg (o.a. De Limburger).

Specificaties

Meld je aan

Bekijk de startprocedure.

Vul het aanmeldformulier op de website in en vraag informatie aan. We streven ernaar om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.

Om samen met jou naar de mogelijkheden te kijken, willen wij graag een kort telefonisch intakegesprek. Tijdens deze intake heb je een gesprek met een mentor en dit gesprek duurt ongeveer 25 minuten. Tijdens de intake leren we elkaar beter kennen en screent de mentor jouw sales- en managementervaring. Wanneer de mentor positief is, plannen jullie samen een vervolggesprek in bij ons op kantoor.

Tijdens deze ontmoeting op kantoor leren we elkaar beter kennen, maak je kennis met een van je mentoren en bekijken we samen de mogelijkheden voor samenwerking. Tijdens deze afspraak krijg je alle in’s en outs te horen over ondernemen via SalesHouse. Als er van beide partijen bereidheid is om samen te gaan werken plannen we het volgende gesprek in.

In deze afspraak stellen we contractuele afspraken vast, zodat het voor beide partijen duidelijk is wat er verwacht kan worden en wat de belangrijkste KPI’s zijn.

Voordat je aan de slag gaat met je eigen onderneming in de sales maken we samen een strategisch businessplan. Om een succesvolle sales onderneming te starten is het stellen van doelen essentieel. Door het stellen van doelen en deze doelen consequent te monitoren krijg je grip op hoe jij je tijd het best kan prioriteren. Het bepaalt de koers die jij met jouw onderneming gaat varen waarbij onze mentoren dienen als kompas.

Na het opstellen van het businessplan kun je beginnen! Dit kan individueel of met een team. Gedurende het hele traject staat je mentor tot je beschikking om je te ondersteunen in je onderneming. Wekelijks bespreek je KPI’s, en maandelijks kijken we samen naar je strategisch businessplan om te evalueren of alles volgens plan verloopt.

Zodra je team vorm begint te krijgen, integreren we jou in alle essentiële systemen die behoren tot SalesHouse. Deze systemen garanderen dat jij als ondernemer jouw team perfect kunt faciliteren en dat jouw bedrijf klaar is voor groei.


Aanmelden

In welke branch wil jij je onderneming starten? *
Heb je sales ervaring in de face-to-face branche (2/8) *
Op Welke projecten heb je ervaring? (3/8) *
Hoeveel jaar ben je werkzaam in de sales? (4/8) *
Heb je management ervaring? (5/8) *
Hoeveel jaar management ervaring heb je? *
Heb je al een team? (6/8) *
Hoe Groot is je team? *
Vertel wat korts over jezelf: (7/8) *
Voor & Achternaam (8/8) *
Leeftijd
Telefoon *
Email *
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?